Συγχαρητήρια για το Ξενοδοχείο
Ήταν το καλύτερο που έχω φιλοξενηθεί και απο ομορφιά του χώρου και απο την φίνα εξυπηρέτηση. Ήταν επτά ημέρες ” ονείρου “, που όπως όλα τα καλά πράγματα τελειώνουν γρήγορα, τελείωσε και αυτό το όνειρο. Και απο αύριο στην πραγματικότητα.
Ευχαριστούμε για όλα,
Σούλα – Βίκη