Το νησί σας είναι ένας μικρός παράδεισος. Αφεθήκαμε στην αγκαλιά του για να αποχωριστούμε το άγχος και την κούραση μιας ολόκληρης χρονιάς. Σ’αυτό μας βοηθήσατε κι’εσείς με την φιλοξενεία σας μιας και όλα εδώ είναι τόσο γαλήνια και όμορφα.
Ευχαριστούμε Εύη και Γιάννης