Πολλά πράγματα μας έμειναν αξέχαστα στο νησί τώρα με την αποχώρησή μας. Σίγουρα αξέχαστες ήταν κ οι ώρες χαλάρωσης σε αυτό εδώ το κουκλίστικο – καλαίσθητο – ζεστό δωμάτιό μας.

Ευχαριστούμε!!!

Κων/νος – Δημήτρης – Παναγιώτης
ICONS TRAVELLERS