‘Οτι να περιγράψω είναι ελάχιστο σ’αυτό που αισθάνομαι για την οικογένεια ολόκληρη του κ. Βασιλάκη. Πάντοτε θα είναι οι αγαπημένοι μου φίλοι. Να είναι πάντα γεροί, όπως και όλοι μας για να περνάμε καλά.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση και εκ μέρους της οικογένειάς μου,
Λάκης Παπαϊωάννου