Η φιλία είναι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή κάθε ανθρώπου. Ευχαριστώ το Θεό που γνώρισα ( την Σωτηρία, την Κική, τον Κώστα, τον Χρήστο, την κυρία Βούλα, τον κύριο Σωτήρη ). Ξέρω οτι η Κέρκυρα ομορφαίνει περισσότερο όσο αυτοί οι άνθρωποι υπάρχουν.
Αντωνιάδης Σωτήρης