Νοιώθω τυχερός που ζώ. Που ζώ και ανακαλύπτω καθημερινά την ομορφιά της ζωής. Όπως την είδα να ξαναπαρουσιάζεται σε όλο της το μεγαλείο εδώ στην Κέρκυρα. Και πιο συγκεκριμένα στο “Angela Corfu”. Φεύγω σίγουρα πιο πλούσιος σαν άνθρωπος και σας ευχαριστώ για το λιθαράκι που προσθέσατε.

Απόστολος Παπαργυρίου